Завершилась електрифікація однієї з залізниць до кордону з Польщею

Среда , 15 июня 2022, 19:11
Завершені роботи з електрифікації залізничної лінії у напрямку Ковель - Ізов - кордон з Польщею довжиною 94 кілометри.
Завершилась електрифікація однієї з залізниць до кордону з Польщею

Керівництво "Укрзалізниці" повідомило під час онлайн-наради с керівництвом польскої залізниці про завершення робіт з електрифікації залізничної лінії від Ковеля до кордону з Польщею.

Процес електрифікації фактично почався влітку 2021 року. Довжина електрифікованої зараз ділянки - 94 кілометри. 

Детальніше - у відеосюжеті Олега Васильєва "Залізні Магістралі".

Електрифікація дозволяє не лише позбутися викидів від роботи магістральних тепловозів. За рахунок більшої потужності електровозів тут буде збільшено середню вагу одного вантажного потягу з 4600 до 5400-5500 тон, вивільнити для роботи на інших напрямках до 10 тепловозів, зменшити експлуатаційні витрати "Укрзалізниці" на більш як 136 мільйонів гривень щорічно. 

Однак, з "польскої" сторони кордону аналогічного покращення залізничної інфраструктури саме зараз не відбулося. Тому на даній транскордонній ділянці залізниці просто зроблено більш економічний та зручний рух потягів для "УЗ".

Перша черга робіт передбачає реконструкцію контактної мережі, обладнання стрілочних перекладів системами електрообігріву, модернізацію освітлення станційних горловин та залізничних переїздів, прокладання кабельних мереж СЦБ та зв'язку, реконструкцію пристроїв переїзної сигналізації, оповіщення та технологічного зв'язку, монтаж світлофорів, панелей живлення, захисного заземлення. шаф тощо.

На основі опублікованих раніше розрахунків техніко-економічного обґрунтування проекту загальна кошторисна вартість робіт мала становити 1 млрд. 450 млн. грн. станом на грудень 2017 року. На будівельні роботи заплановано 804,653 млн. грн., закупівлю обладнання – 351,951 млн. грн., інші витрати – 293,66 млн. грн. Розрахунковий термін окупності інвестицій в електрифікацію ділянки – 6,6 років.

Будівництво та фінансування планувалосья виконати у три етапи. Перша черга будівництва оцінена майже у 1,2 млрд. грн., друга – у 92,324 млн. грн., третя – 24,746 млн. грн. та четверта – 156 млн. грн. Фінансування робіт з електрифікації та модернізації лінії "Ковель - Ізов - Держкордон" здійснюватиметься виключно за рахунок власних коштів "Укрзалізниці".

comments powered by HyperComments