Залізниця стала везти більше зернових вантажів, особливо у напрямку портів Одеської області

Четверг , 14 декабря 2023, 14:14
На залізниці зростає обсяг зернових вантажів, значна частина якого спрямована до морських портів Одеської області.
Залізниця стала везти більше зернових вантажів, особливо у напрямку портів Одеської області

З початку грудня у портах Великої Одеси щодоби в середньому вивантажується 901 вагон із зерном на добу. Це на 42 одиниці більше, ніж тиждень тому. Такі дані оприлюднено під час онлайн-наради представників "Укрзалізниці" з учасниками аграрного ринку, що відбулася 14 грудня

Наразі у напрямку морських портів рухається 6712 вагонів із зерном. За тиждень показник зріс на 1093 одиниці. Проте скорочується кількість вагонів із зерном, що прямують до Ізмаїлу, — 231 одиниця. Це на 164 вагони менше, ніж тиждень тому. Показник щодобового вивантаження скоротився на 13 вагонів і становить 49 одиниць.

Збільшенню вивантаження у портах передусім заважають постійні повітряні тривоги (персонал портових операторів вимушений перебувати у бомбосховищах). Так, остання тривала майже 7 годин.

За 13 діб грудня на мережі залізниці України навантажено 1 млн 48 тис. 300 т зернових вантажів. У загальному навантаженні частка зернових наразі сягає 20,4%. Зауважимо, що тиждень тому показник становив 18,4%.

Зростає і обсяг середньодобового навантаження. Так, наразі щодоби на мережі вантажать 89 тис. 600 т зернових вантажів. Останні два дні навантажують понад 100 тис. т, зокрема 12 грудня — 104 тис. 600 т, а 13-го — 109 тис. 200 т. Тиждень тому показник становив лише 79 тис. 200 т.

На експорт у грудні перевезено 1 млн 61 тис. 500 т. Із них:
807 тис. 100 т — у напрямку морських портів;
254 тис. 400 т — до західних прикордонних переходів.

Серед найбільших отримувачів зернових в експортному сполученні — порти Чорноморськ (327 тис. 400 т) та Одеса (254 тис. т).

Трійка «лідерів» серед західних прикордонних переходів має такий вигляд:
Вадул-Сірет—Дорнешти — 56 тис. 100 т;
Чоп—Чієрна над Тісоу — 37 тис. 300 т;
Ізов—Грубешув — 35 тис. 600 т.

Також під час наради порушувалося питання вивезення порожнього рухомого складу із портів. Зокрема, складнощі пов’язані з нещодавніми ремонтними роботами на дільниці Подільськ — Роздільна — Одеса-Застава. Проте «вікна» закінчились і ситуація починає покращуватися. Так, з деяких портів уже вивозять більше потягів, ніж приймають.

comments powered by HyperComments