"Укрзалізниця" почала ремонт з модернізацією старих тепловозів: чому це важливо
"Укрзалізниця" почала модернізувати тепловози серії ТЕП70 на власних потужностях. На підготовку та виконання ремонтів залізничникам знадобилося трохи більше 4 місяців.
Так, 3 січня було презентовано модернізований тепловоз ТЕП70-0145, збудований 1988 року. Тепловози цієї серії - односекційні, потужністю 4000 к.с., початково були розраховані на роботу з пасажирськими поїздами.
У ході ремонту залізничники опанували низку робіт і виготовлення запчастин, яких бракує на ринку. Зокрема, було відремонтовано візок тепловоза та гальмівну важільну передачу, компресор, тяговий електродвигун, центральну повітряну систему тощо.
Також для капремонту тепловоза залізничники власноруч виготовили глушник дизеля тепловоза, тяги гальмівної передачі, спеціалізовані ключі для розбирання вузлів та агрегатів тощо. Під час модернізації особливу увагу було приділено зручностям для машиністів.
Кожен ворожий обстріл енергетичної інфраструктури змушує залізничників виводити на колії десятки тепловозів для підміни електровозів. При цьому у звичайних умовах переважна більшість перевезень, в тому числі і пасажирських, здійснюється під тягою електровозів. Свого часу через переважання електровозної тяги навіть виник суттєвий дисбаланс локомотивів з дефіцитом магістральних тепловозів. Тому у певних випадках задля збереження пасажирського руху і його графіків залізниця при обстрілах вимушена значно сповільнювати чи навіть зупиняти вантажні перевезення через те, що більшість наявних тепловозів задіяні для руху пасажирських поїздів замість електровозів.
Швидко придбати цей рухомий склад неможливо, тому залізничникам доводиться поступово відновлювати парк, який ще підлягає ремонту.
Раніше цей рухомий склад ремонтувався на приватному підприємстві.