Керівник "Укрзалізниці" звинувачує у кібератаці росіян

Наймасштабніша кібератака росіян на "Укрзалізницю" мала на меті зачепити якмога більше сервісів залізниці. Онлайн-продаж квитків – лише частка. Під атакою були практично всі ключові системи компанії. Про це заявив голова правління "Укрзалізниці" Олександр Перцовський.
"Триває розслідування, яке веде СБУ, деталі наразі не розголошуються, але можу сказати, що ця атака була дуже таргетованою та підготовленою протягом тривалого часу. Вона мала на меті знищити якумога більше сервісів залізниці. Продаж квитків лише частка. Під атакою були практично всі ключові системи, але вони вистояли" - зазначив Олександр Перцовський.
Також він зазначив, що у певних телеграм-каналах були спекуляції щодо витоку персональних даних. "Це не відповідає дійсності. Ми не зберігаємо персональні дані клієнтів. Ми просто отримуємо підтвердження, що людина валідована в "Дії" і не зберігаємо дані. Прошу не нагнітати" - додав він.
Також голова правління "Укрзалізниці" зазначив, що, якщо вам треба повернути квитки, кидатися у касу та створювати зайвий ажіотаж не треба. "Залізниця гарантує 100% відшкодування квитків без будь-яких відрахувань. Для цього можна скористатися соціальними мережами "Укрзалізниці", в яких є всі інструкції, як повернути квиток. Це займе трохи часу, але всі здані квитки будуть відшкодовані" - наголосив Перцовський.
"Укрзалізниця" все ще продовжує відновлювати онлайн-сервіси після масштабної кібератаки та пропонує купувати квитки в звичайних касах. Власники паперових квитків отримають компліменти та безкоштовний доступ до залів очікування.