"Укрзалізниця" почала ремонт тепловозів М62

Один із заводів "Укрзалізниці" нещодавно провів капітальний ремонт магістрального тепловоза М62. Про це повідомив член правління товариства за напрямом "Ремонт і виробництво" Євген Шрамко.
Посадовець зауважив, що підприємство опанувало ремонт менш ніж за три місяці. Водночас стандартні строки для таких робіт — 8–12 місяців.
Модернізований тепловоз М62М-1225-1 був збудований 1987 року як одна з секцій тепловоза 2М62-1225. 2009 року пройшов капітальний ремонт та перероблений на односекційну версію М62 - з повноцінною другою кабіною у даній секції.
Тепловози М62 призначені для роботи як на звичайній, так і на європейській інфраструктурі та здатні тягнути як пасажирські, так і вантажні поїзди. У базовій версії вони мають потужність 2000 к.с. та одну секцію. Існує їх двосекційна модифікація 2М62 - і у "Укрзалізниці" є понад сотню таких тепловозів у непрацездатному стані після експлуатації на Львівській залізниці. Також понад 10 років тому робилися спроби модернізації тепловозів М62 з встановленням нової дизель-генераторної силової установки потужністю 3800 к.с.
«М62 — це складна машина: 12-циліндровий дизель, нестандартна архітектура кузова, унікальні вузли. Команда вкотре продемонструвала професіоналізм, технічну майстерність та командну роботу. І головне, довела, що українські заводи можуть більше», — наголосив Євген Шрамко.
Він уточнив, що лише за останній рік підприємство провело капітально-відновні ремонти одразу двох складних моделей тепловозів — М62 і ТЕП70. До кінця 2025 року заплановано ще один капремонт М62. У 2026-му — щонайменше два.