У 2025 році залізниця перевезла майже 80 мільйонів тон вантажів

Четверг , 31 июля 2025, 13:55
За перше півріччя 2025 року "Укрзалізниця" перевезла 79,6 млн тон вантажів, що на 11,8% менше показника аналогічного періоду 2024 року. Такі цифри повідомив очільник ""Укрзалізниці" Олександр Перцовський, підбиваючи підсумки роботи залізниці за перше півріччя.
У 2025 році залізниця перевезла майже 80 мільйонів тон вантажів

Загалом, залізниця перевезла за січень - червень 2025 року 79,6 млн тон вантажів. Це на 11,8% менше, ніж за такий же період 2024 року. І це показує, що прогнозований річний обсяг вантажоперевезень буде приблизно на рівні 50-52% від обсягу перевезень 2021 року.

"З такою динамікою впродовж року річний показник буде приблизно 50-52% до обсягу вантажів в період до повномасштабного вторгнення (2021 рік). На наш час випало найнижче навантаження в історії залізниці: це надзвичайно боляче б’є по можливості для компанії функціонувати, адже саме вантажна робота "годувала" залізницю завжди", - зазначив Перцовський.

За видами сполучення: падають відповідно експорт - 38,7 млн тонн (-13,5%) та внутрішні перевезення - 35,5 млн тонн (-11,7%). При цьому Перцовський зазначив практично повну відсутність транзитних перевезень. Єдиним "винятком" він назвав морські поромні перевезення залізничних вагонів.

"Втім, вдалось наростити обсяги імпорту - 5,3 млн тонн (+5,4%). Вийшло переконати важливих гравців паливного ринку спробувати залізничні послуги та використати end-2-end логістику із дочірньою компанією УЗ UZ Cargo Poland", - відзначив голова правління АТ "Укрзалізниця".

Найбільше падіння спостерігається у перевезеннях кам’яного вугілля (-27,5%). Також фіксується зниження перевезень зерна та продуктів перемолу (-32,5%).  

"Попри сумні цифри – це результат. Наші залізничники борються за кожну тону: прокладають під ударами БПЛА залізничні гілки до шахт в обхід маршрутів, які взяв під контроль ворог. Втім, із кожною втраченою шахтою обсяги зменшуються, і поки що безповоротно. ... Аграрії вказують на пізній старт сезону, тож розраховуємо на певне вирівнення далі по року (у липні поїхало більше). Також працюємо із ДСБТ над посиленими перевірками вагових норм, щоб зерно не перевозилось до портів з порушенням вагових норм, "вбиваючи дороги" вантажівками, - підкреслив Перцовський.

На фоні дещо пожвавілого ринку будівельних робіт здобуто зростання в перевезеннях будівельних матеріалів (+4%) та цементу (+10%).

 

comments powered by HyperComments