Як уряд планує розвивати залізницю європейської колії

Євроколію, яку відкрили 5 вересня, планують продовжити від Ужгорода до Львова та побудувати відрізок Скнилів - Мостиська-2, повідомив віцепрем’єр-міністр з відновлення України - міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба
За його словами, восени стартує електрифікація вже збудованої дільниці Чоп - Ужгоро. Частину витрат покриє CEF, а в державному бюджеті на 2025 рік уже передбачено 128 млн грн.
"Наступний етап - продовження євростандартної колії від Ужгорода до Львова та будівництво відрізка Скнилів - Мостиська-2. Це відкриє прямий шлях від Львова до Польщі й далі до інших країн ЄС", - зазначив посадовець.
Таким чином, судячи зі слів урядовця, європейську колію будуть "тягнути" до Львова за двома напрямами. Від Польщі - через Мостиську-2 до Скнилова та від Ужгорода через Сянки і Самбір.
На ці проєкти ЄС уже виділив 76 млн євро грантової підтримки, які будуть витрачені на проєктування лінії євроколії до Львова.
"Уряд уже працює над розширенням євроколій у кількох напрямках. У планах також нові ділянки на Закарпатті та Волині, які забезпечать маршрути з Чехією, Угорщиною та Польщею. Це створює основу для повноцінного вантажного коридору від українських промислових центрів до європейських портів і ринків. Загалом для реалізації визначено 10 напрямків", - підкреслили в МІУ.