Україна готується провести тендер у Кореї на закупівлю швидкісних поїздів

За словами урядовця, питання обговорили під час дзвінка із віцепрем’єр-міністром—міністром економіки та фінансів Республіки Корея Ку Юн Чолем.
Проєкт реалізують через відкритий тендер серед усіх провідних виробників Кореї. У перспективі це стане найбільшим економічним проєктом між двома країнами. Він відкриє нову сторінку співпраці України та Кореї і стане кроком до модернізації української залізниці.
"Корея має унікальний досвід післявоєнної відбудови та модернізації, і цей досвід сьогодні стає основою нашого партнерства. Я переконаний, що разом ми зможемо створити сучасну і безпечну інфраструктуру, яка забезпечить розвиток громад і зміцнить Україну. ... У центрі уваги — співпраця в межах Фонду економічного розвитку та співробітництва (EDCF). Україна вже передала офіційний запит на пільгове фінансування для закупівлі 20 швидкісних електропоїздів корейського виробництва. У перспективі — це найбільший економічний проєкт між нашими країнами. Він відкриває нову сторінку у співпраці України та Кореї і стане кроком до модернізації української залізниці", — уточнив міністр.
Він додав, що проєкт буде реалізовано через відкритий і прозорий тендер серед усіх провідних виробників Кореї.
Окремим напрямом співпраці є проєкти у межах офіційної допомоги розвитку.
"Сьогодні в роботі вже перебувають шість спільних проєктів і готується ще 13. Серед них — будівництво Центру управління залізничним рухом, модернізація та підтримка української авіації, а також створення тренінгового центру важкої будівельної техніки у Житомирі. Ці проєкти дають змогу розвивати транспорт, авіацію, логістику та формують сучасну систему підготовки кадрів, що буде працювати на відбудову країни", — зауважив Олексій Кулеба.
До цього у Сеулі обговорили фінансування закупівлі 20 корейських електропоїздів для "Укрзалізниці".
Зараз "Укрзалізниця" має у своєму парку швидкісного рухомого складу всього 16 поїздів, які були придбані понад 10 років тому. Це десять 9-вагонних електропоїздів Hyunday Rotem корейського виробництва (один з них пошкоджено російським обстрілом), два 9-вагонних електропоїзда ЕКр1 "Тарпан" українського виробництва, два 6-вагонних двоповерхових поїзда "Шкода" EJ-675 та два 5-вагонних склади локомотивної тяги.