Почали будувати ще один залізничний маршрут з Китаю в обхід росії

Понедельник , 30 декабря 2024, 10:30
Розпочато будівництво залізниці, що з'єднає Китай, Киргизстан і Узбекистан в обхід росії.
Почали будувати ще один залізничний маршрут з Китаю в обхід росії

27 грудня відбулася церемонія початку будівництва стратегічного залізничного маршруту, який з'єднає Китай, Киргизстан і Узбекистан. Проєкт дозволить доставляти вантажі з Китаю через Центральну Азію до Європейського Союзу, оминаючи територію росії.

Маршрут пролягатиме від міста Кашгар у Сіньцзяні (Китай) через Торугарт, Макмал і Джалал-Абад (Киргизстан) до Андижана (Узбекистан). У майбутньому його буде інтегровано в транспортні мережі Центральної Азії, Каспійського моря та Туреччини і далі до Європи. 

Загальна довжина даного залізничного проєкту становить 532,53 км. Планується будівництво 20 залізничних станцій (дві перспективні), зокрема дві прикордонні станції, одна перевантажувальна, чотири проміжні та 13 роз’їздів. Передбачено спорудження 48 мостів загальною довжиною 16,06 км і 27 тунелів загальною довжиною 103,63 км. Загальна довжина мостів і тунелів становить 119,69 км, співвідношення мостів і тунелів до загальної довжини — 39,3%. Крім того, буде створено сучасну транзитно-логістичну інфраструктуру, склади і термінали. Щорічні обсяги вантажоперевезень нашим коридором становитимуть до 15 млн т. 

Загальна вартість проєкту становить 4,7 мільярда доларів. Фінансування розподілено наступним чином: 51% витрат покриває Китай, 24,5% — Киргизстан і стільки ж Узбекистан. 

Цей проєкт є частиною ініціативи «Пояс і шлях», запропонованої Китаєм у 2013 році. Вона передбачає створення економічного коридору через Центральну Азію, Близький Схід та Європу, а також морських маршрутів, які поєднають Китай із Африкою та Південною Азією.

Очікується, що будівництво залізничної магістралі завершиться до кінця 2030 року, після чого вона почне функціонувати на повну потужність, забезпечуючи безперебійне транспортне сполучення між Китаєм, Киргизстаном та Узбекистаном.

comments powered by HyperComments