На росії деградує залізниця
За офіційною статистикою, середня технічна швидкість вантажних поїздів на мережі російського залізничного монополіста «ржд» минулого року впала до 40,6 км/год – найнижчого значення з 1960 року. А середня дільнична швидкість, що включає витрачений на стоянки час, знизилася до 35,7 км/год – мінімуму з 1993 року.
За підсумками минулого року вантажоперевезення на російській залізниці впали до 1,18 млрд тонн – найнижчого показника з 2009 року.
Все це відбувається попри те, що за останні роки російська залізниця отримала досить багато нових локомотивів і вагонів.
Проблеми з «ржд» – це ще один із наслідків війни для російської економіки. Через масштабні перевезення для армії та необхідність розвертати торгові потоки на Схід – російську мережу залізниць поглинув хаос із заторами та покинутими поїздами. Санкції спричинили дефіцит запчастин, а війна принесла «ржд» кадровий дефіцит – багато машиністів вирушили на путінську «сво».
Також раніше повідомлялося, що «ржд» змушена скорочувати фінансування масштабних проєктів розбудови залізничної інфраструктури через агресивну війну і пов'язану з ній відсутність коштів у держави-агресора на розвиток власної інфраструктури.