Залізниця Молдови об'єднує локомотивні і вагонні депо

У ДП «Залізниця Молдови» (Calea Ferată din Moldova) триває етап інституційної реорганізації. Зокрема, передбачено створити об’єднані вагонні та локомотивні депо. Перед цим біля третини всіх наявних у країні залізничних станцій переформатували у зупинні пункти.
Рада директорів CFM схвалила кардинальні зміни в структурі підприємства, які стосуються як організації діяльності, так і чисельності персоналу.
Зараз у структурі CFM є 4 локомотивних депо у Кишиневі, Бендерах, Басарабяскі та Бельцях. До деяких з них фактично приписано менше 10 одиниць локомотивів. Також є великі вагонні депо у Кишиневі (обслуговує пасажирські вагони), Басарабясці (вантажні вагони), бази запасу локомотивів та інше.
Реорганізація залізниці передбачає оптимізацію технологічних процесів, зниження експлуатаційних витрат та підвищення надійності послуг, що має посприяти збільшенню доходів і залученню нових сегментів ринку. Паралельно зі впровадженням сучасних технологій моніторингу та обслуговування залізниці, модернізацією вагонів та станцій, а також покращенням комфорту пасажирів, очікується, що ці зміни допоможуть підприємству щорічно заощаджувати приблизно 155 млн леїв.
«Об’єднання вагонного депо з локомотивним і створення об’єднаних депо у північному (Бельці), центральному (Кишинів) та південному (Басарабяска) регіонах країни забезпечать ремонт і технічне обслуговування рухомого складу, виключаючи випадки дублювання виробничих процесів, поділу єдиного процесу між двома галузями, сприятиме ефективному використанню виробничих потужностей та обладнання, необхідного для належного функціонування», — зауважується у дописі.
Концентрація діяльності у сфері сигналізації та телекомунікацій, обслуговування ліній та електроенергетики в єдиній інфраструктурній службі, об’єднання служби пасажирських перевезень зі службою вантажних перевезень, створення служби рухомого складу шляхом об’єднання служб управління локомотивами і вагонами та інші зміни, передбачені новою структурною концепцією, вносять важливі зміни до системи формування та розподілу доходів підприємства, суттєву економію коштів у всіх сферах, зокрема нарахування заробітної плати.
Очікується, що завершення процесу інституційної реорганізації перетворить перевезення вантажів та пасажирів залізницею на привабливу альтернативу як на національному рівні, так і для партнерів у регіоні.