У Болгарії модернізують ділянку залізниці на маршруті між Грецією та Румунією

Компанія "Залізоп'тна інфраструктура" (НКЖІ), національний оператор інфраструктури залізниць Болгарії, підписала контракт із болгаро-турецьким консорціумом "ЖП Медковець - Срацимир" на реконструкцію ділянки Дибова-Махала – Срацимир у рамках проекту модернізації коридору Відін (місто на кордоні з Румунією).
Планується модернізувати одноколійну електрифіковану ділянку завдовжки близько 31 км із будівництвом нових об'єктів - шляхопроводів, підземних переходів, водопропускних споруд, а також трьох нових станцій - Дибова-Махала, Воднянці та Срацимир.
В результаті швидкість руху пасажирських поїздів зросте до 160 км/год, вантажних - до 120 км/год, тоді як нині не перевищує 70 км/год.
Ділянка Дибова-Махала - Срацимир є частиною коридору, який через Софійський транспортний вузол сполучає Болгарію із західною частиною Румунії та Грецією.
Реалізація проекту дозволить ліквідувати одну з проблемних ділянок загальноєвропейської залізничної мережі у Південно-Східній Європі, інфраструктура якої наразі не відповідає європейським технічним стандартам для пасажирських та вантажних перевезень.
Початок будівельних робіт намічено на 2026 рік. Виконання контракту розраховано на два етапи: перший (проектування) тривалістю 9 місяців та другий (будівництво), який планується завершити за 28 місяців.
Вартість контракту становить 597,6 млн левів (304,8 млн євро). Проект співфінансується коштом фонду Connecting Europe Facility (CEF).