У Нідерландах тестують беспілотні вантажні залізничні перевезення
Оператор інфраструктури залізниць Нідерландів ProRail оголосив про початок випробувань безпілотних поїздів на спеціалізованій вантажній лінії Betuwe довжиною близько 160 км, що пролягає від порту Роттердам до кордону з Німеччиною.
Випробування протягом року проводитиме DB Cargo – національний вантажний оператор залізниць Німеччини (DB) – у співпраці з ProRail та низкою промислових компаній і дослідницьких організацій. Для цього електровоз Vectron виробництва Siemens Mobility дооснащено відповідними системами.
На першому етапі планується протестувати систему автоматичного ведення (ATO) з рівнем автоматизації GoA2, яка працює поверх європейської системи управління рухом поїздів ETCS. Надалі передбачено тестування безпілотного управління (GoA4) з дистанційним контролем, при цьому випробувачі постійно перебуватимуть у кабіні машиніста. Також перевірятимуть режим дистанційного управління (RTO).
Очікується, що режими напівавтоматичного (GoA2) та повністю автоматичного управління (GoA4) підвищать пропускну здатність лінії на 20–30 %, скоротять споживання енергії на тягу поїздів на 10–15 % та експлуатаційні витрати до 20 % завдяки плавнішому руху та зменшенню позапланових зупинок.
Вибір ізольованої лінії Betuwe для випробувань зумовлений відсутністю на ній переїздів та оснащенням системою ETCS. Результати випробувань використають для вдосконалення стандартів і сертифікації технології ATO з перспективою ширшого впровадження в Європі, зокрема в коридорі Рейн — Альпи транс'європейської транспортної мережі TEN-T.