Хто «зіпсував» мобільний додаток УЗ?
Користувачі надсилають одночасно стільки запитів, що електронна система не може їх обробити. В одному з коментарів УЗ повідомила, що о 8-й годині надходить 600 запитів на секунду та висить 10 тисяч активних сесій.
Відомо, що компанія максимально звела в онлайн-формат процес купівлі квитків на всі поїзди. Це у першу чергу стосується міжнародного сполучення. Уявіть, що о 8-й годині ранку тисячі користувачів хочуть купити квитки. Сюди входять запити, як на рейси по Україні так і за кордон. Через обмежену пропозицію місць користувачі судомно тицяють по інтерфейсу сподіваючись, що їм випаде щастя у вигляді квитка. Таким чином створюється зайве навантаження на сервери.
Проблеми зі стабільною роботою онлайн-сервісів почалися після того, як у цифровий формат завели продаж міжнародних поїздів. Якщо раніше клієнти атакували каси на вокзалах, то зараз вони атакують мобільний додаток. Більше того, доступ до джерела продажу квитків отримала величезна кількість потенційних покупців.
Яким чином компанія збирається налагодити стабільну роботу електронної системи продажу квитків? Укрзалізниця розвела у часі старт продажу квитків за напрямками. Зокрема, квитки на Польщу попередньо продаватимуться з 9-ї години. Це стосується рейсів на Варшаву, Перемишль, Хелм.
Так, чи інакше онлайн-ресурси УЗ буде штормити й надалі, поки компанія не покращить свої технічні засоби. Можливо варто розглянути технічні можливості щодо продажу міжнародних квитків на окремій платформі. Окрім цього потрібно збільшити пропозицію місць, призначати більше поїздів, або додати вагонів. Адже зараз середня довжина поїздів УЗ складає 9-10 вагонів, що у період масових перевезень надзвичайно мало.
Враховуючи воєнний стан та залучення компанії до евакуаційних перевезень, кількість «цивільних» вагонів скоротилася. Лише за останній рік УЗ перепрофілювала 70 пасажирських вагонів під медичні поїзди. Найближча закупівля нових пасажирських вагонів – це 66 одиниць. Але вони надійдуть лише протягом найближчих років та навряд чи кардинально змінять ситуацію.
Між тим, зараз потрібно шукати рішення – яким чином поповнити парк рухомого складу для пасажирських перевезень? Мова йде не тільки про вагони, але й потрібні електропоїзди регіонального типу. Інакше незабаром Укрзалізниця вимушена буде оптимізувати мережу маршрутів, скоротити кількість вагонів у поїздах, а періодичність курсування через день стане звичною практикою.
фото - m-merydian.com.ua