Чого чекати від нового очільника "Укрзалізниці"?
Проблем вистачає в усіх секторах. Але парадокс у тому, що саме на час роботи Олександра Перцовського припаде період надзвичайних викликів.
У виробничих та експлуатаційних підрозділах зріє серйозна кадрова криза, на оновлення і модернізацію чекають: тяговий парк, вагонне господарство, інфраструктура та низка інших важливих ланок. Про ці негаразди Олександр Перцовський знає дуже добре маючи 4-річний досвід роботи у пасажирському секторі "Укрзалізниці".
Було б не зовсім правильно пов’язувати можливі зміни на краще в Укрзалізниці зі зміною персоналій на керівних посадах. За умови відсутності важелів впливу та засобів для кардинальних реформ можливі лише декоративні зміни. До всього іншого ще й воєнні дії суттєво впливають на економіку підприємства.
Відомо, що за два роки війни УЗ втратила багато технічних та інших матеріальних засобів. Це означає, що підприємство вимушене обмежувати бюджет розвитку та інші видатки. Разом з цим компанія намагається працювати у штатному ритмі, наближеному до мирних часів.
Традиційно перші підсумки роботи нового керівника підбивають за 100 днів роботи. Проте складно говорити про якісь конкретні задачі і щось планувати. Зараз головне, мабуть, втримати Укрзалізницю у робочому стані для виконання стратегічних завдань, не кажучи про поточну діяльність.