Окупанти почали будівництво залізниці до Криму

Вторник , 27 февраля 2024, 15:25
На окупованих територіях Донецької і Запорізької областей росіяни почали будувати залізницю у напрямку приблизно від Ростову-на-Дону до Криму.
Окупанти почали будівництво залізниці до Криму

Зафіксовано ознаки підготовчих робіт для початку будівництва залізниці, за допомогою якої росія планує з’єднати Ростов-на-Дону із Кримом через окуповані території Донецької та Запорізької областей уздовж берега Азовського моря. Фахівці Центру журналістських розслідувань дійшли такого висновку, проаналізувавши супутникові знімки апарату Європейського космічного агентства від 25 лютого 2024 року.

«Завдяки свіжим даним наразі можна з великою вірогідністю припустити, де саме нові колії перетинатимуть тимчасово окуповані території Півдня України», — наголошується у дописі.

Роботи на умовній Східній гілці (Ростов — Таганрог — Маріуполь) не припинялися впродовж усього 2023 року. Наприкінці 2023-го—на початку 2024 р. Сили оборони України завдали кілька ударів по новому залізничному мосту в районі села Гранітне, пригальмувавши темп робіт.

Будівництво на Західній гілці (Маріуполь — Бердянськ — Якимівка) росіяни обіцяли розпочати у першому кварталі 2024 року. Зокрема, село Осипенко, рівновіддалене від двох портових міст, стане вузловою станцією, разом із воєнним полігоном поблизу села Новопетрівка, який російські військові активно використовують як для тренувань, так і для дислокації особового складу.

Із цих «вузлів» на схід можуть тягнутися дві колії. Одна — вздовж сухопутного коридору, а за кілька кілометрів до Маріуполя повертатиме на північ, де, оминаючи село Нікольське, з’єднається з наявною залізницею в районі села Кальчик (приблизно 10 км від Маріуполя).

Друга — з полігону вздовж узбережжя Азовського моря по маршруту Новопетрівка — Куликівське — Урзуф — Юр’ївка — Ялта — Азовське — морський порт Маріуполя.

«На вказаних ділянках не йдеться про укладання залізничного полотна. На даному етапі супутникові знімки фіксують лише підготовку, а саме сліди від роботи важкої техніки з укладання земляних насипів або розрівнювання ґрунту, де це потрібно. Водночас прогрес із будівництва РФ залізничного коридору на додачу до автомобільного очевидний», — зауважується у дописі.

 

comments powered by HyperComments