Мешканці Чернігова засипають Укрзалізницю невдоволеними коментарями щодо скасування столичного поїзда Інтерсіті
Єдина радість – це джерела живлення для зарядки гаджетів. Користувачі не оцінили намагання Укрзалізниці переконати всіх у тому, що сполучення зі столицею гіршим не стало, а навпаки. Компанія аргументує тим, що Чернігів зараз отримав більшу пропозицію місць: 585 в новому поїзді ЕД-9м проти ~400 у вагонах МПЛТ; демократичнішу ціну: 84 - 97 гривень у поїзді ЕД-9м, проти 163 - 298 гривень у вагоні МПЛТ.
Натомість пасажири, які їздили поїздом Інтерсіті мають свої аргументи, найголовніший з них – комфорт. Їхати у вагоні формату електрички у задусі, сидячи у трьох в одному ряду – не найкращий варіант подорожі. Тому багато, хто з чернігівців доволі критично оцінив скасування столичного експресу. Користувачі відверто кажуть, що пересядуть на «маршрутки». Проте зараз для Укрзалізниці немає значення, що компанія втратить пасажирів. Існуючий попит по країні на перевезення перевищує пропозицію, тому Укрзалізниця не буде плакати за втратою платоспроможного пасажира на чернігівському напрямку. Наприклад, склад поїзда МПЛТ з Чернігова забрали на Одесу де сьогодні ажіотажний попит на квитки.
Ця історія знову говорить про брак якісного рухомого складу для перевезень поїздами класу ІС. Нагадаю, що так само забрали двоповерхову Шкоду у Черкас і відправили її на львівській напрямок. Замість електропоїзда з адекватним рівнем комфорту курсує три вагони 2-класу під електровозом де немає, ні кондиціонерів, ні біотуалетів.