Про занепад міського електротранспорту в Грузії

Вторник , 24 октября 2017, 13:50
Перед тим, як робити Михайла Саакашвілі новим "месією", поцікавтеся спочатку долею залізниць та міського транспорту в Грузії... Якщо хочете такого повороту подій в Україні - і далі "лайкайте" цього популіста, який, чомусь, вирішив створювати собі "тепле" місце у владі в Україні, а не бути в статусі опозиціонера у рідній Грузії... Врешті-решт, як би не критикували Юлія Тимошенко, вона ж не втекла з України, а відсиділа за часів Януковича... А тепер кілька слів про "транспортні художества" видатного Міхаела Ніколозовича...
Про занепад міського електротранспорту в Грузії

Отож, у Тбілісі, де він із 2002 по 2004 був головою Тбіліського сакребуло (представницькі збори), наземний електротранспорт повністю зник у 2006 році... І це при тому, що він пережив громадянську війну між прихильниками Звіада Гамсахурдіа та Едуарда Шеварнадзе, пережив страшні 1990-ті...


Трамвай і тролейбус Тбілісі. 2003 рік... Вони іще не підозрюють, що через три роки підуть на брухт.

Більше того, на початку 2000-х, завдяки домовленості Едуарда Шеварнадзе тролейбусний парк Тбілісі поповнився значною кількістю тролейбусів ЗіУ-682 із Афін, які готуючись до Олімпіади оновили свій тролейбусний парк...


ЗіУ-682 із Афін у Тбілісі 2006 року... Їздити їм залишилося недовго...

1. Завдяки плідній діяльності Саакашвілі у Тбілісі було знищено два трамвайні і три тролейбусні депо...
Трамвайний і тролейбусний рух закрився у грудні 2006 року... Вся інфраструктура знищена... На вулиці Тбілісі виїхали українські мікроавтобуси "Богдан"... От, які класні реформи... Зате є е-квиток!


Останні "живі" трамваї у депо "Ісані". 2007 рік... Не знайшовши покупців на цю техніку їх просто знищили...

2. Тролейбусу столиці Аджаріі кінець прийшов у 2005 році. Система, яка пережила громадянський конфлікт 2004 року, добив президент-реформатор. І "Шкоди" 9Тр та 14Тр разом із ЗіУ-682 успішно пішли на брухт...


Батумі. Тролейбусне депо. 2002 рік...

3. Тролейбус міста Горі успішно опирався президенту-реформатору до 2010 року. Але й йому прийшов закономірний кінець...


Горі. Зустріч "Шкод". 2003 рік.

4. Тролейбусу шахтарського Зугдіді кінець прийшов у 2009 році..

5. Друга столиця Грузії - Кутаїсі, позбавилася тролейбусного руху 2009 року. Влада міста настільки безгосподарна, що "трупи" тролейбусів і досі валяються на території колишнього депо...


Влада Кутаїсі не змогла навіть нормально, по господарськи утилізувати трупи тролейбусів. 2016 (!) рік!

6. Тролейбусний рух в Озгуреті було припинено у травні 2006 року. Хоча, якщо дивитися на фото 2003 року, це був популярний у місті вид транспорту...


Озургеті, 2003 рік. Тролейбус користувався неабиякою популярністю...

7.Тролейбусний рух у місті Поті, не дивлячись на постачання у 2001 тролейбусів із Афін, закрився у 2004 році, через рік після приходу Міхо до влади...

8. Тролейбус у Руставі загинув у 2009 році, тобто на другому терміні Міхо Саакашвілі...


Руставі. Залишки тролейбусів у депо. 2011 рік.

9. Тролейбус у Чіатурі занинув у 2008 році... "Трупи" тролейбусів на території депо залишалися іще у 2011 році...


Чіатура... Тролейбуси на території депо стояли до 2011 року...

А тепер сухий підсумок. За каденцію Міхо Саакашвілі наземний громадський електротранспорт у містах Грузії перестав повністю (в 9 містах)... І це при тому, що будувалися "палаци правосуддя"... 

Що цікаво, за часів Шеварнадзе тролейбусний рух в Грузії припинився лише у місті Чіатура (2000 рік), де вся система складалася із однієї 9Тр... За часів громадянського конфлікту 1991-3 років загинув у вогні війни тролейбус Цхінвалі...

Все решта було знищено за часів "президента-рефрматора-євроінтегратора"...

Отож обираючи нового лідера для України, звертайте увагу на те, що він зробив "на малій Батьківщині"... Тому, хто б там що не говорив, але Володимир Гройсман є дійсно господарник!

comments powered by HyperComments