На росії та окупованих територіях знищується залізнична інфраструктура

Близько 22:44 31 травня в районі селища Вигоничі Брянської області автомобільний міст обвалився на залізничні колії, якими рухався пасажирський потяг №86 сполученням Климово – москва. Залізобетонний мостовий проліт впав прямо на магістральний тепловоз серії ТЕП70, який вів цей пасажирський поїзд.
За даними московської залізниці, інцидент стався через "незаконне втручання у діяльність транспорту". Губернатор регіону Олександр Богомаз заявив, що причиною обвалу був підрив, хоча не уточнив, хто саме його здійснив. Скоріше за все, мала місце аварія через технологічні причини - застарілий і давно не ремонтований міст просто впав під одночасним впливом вантажівки, що їхала по ньому та вібрацій від руху поїзда. 27 травня рух по цьому мосту було обмежено через його аварійний стан та початок ремонтних робіт.
Унаслідок аварії локомотив і кілька вагонів зійшли з рейок. Станом на ранок 1 червня відомо про сімох загиблих і 69 постраждалих, серед яких троє дітей. Найсерйозніші травми отримали пасажири одного з вагонів, який опинився в епіцентрі вибуху. На місці працюють екстрені служби, зокрема 11 бригад швидкої допомоги, а також відновлювальні поїзди.
Другий інцидент стався близько опівночі на 48-му кілометрі траси Тросна – Калинівка в Залізногірському районі Курської області. Під час руху вантажного локомотива на перегоні Остапово - Михайлівський Рудник обвалився залізничний міст, частина якого впала на автомобільну дорогу, що проходила під ним. В.о. губернатора Курської області Олександр Хінштейн повідомив, що після падіння тепловоз загорівся, але пожежу оперативно ліквідували співробітники МНС. На світлині ми бачимо залишки магістрального двосекційного тепловоза серії 2ТЕ10.
На відміну від Брянської області, жертв у цьому випадку немає, але один із машиністів отримав травму ніг. Усю бригаду доставили до лікарні для обстеження. Автомобільна дорога під мостом повністю перекрита, рух організовано в об’їзд. За даними російських Telegram-каналів, причиною обвалу також міг бути підрив: невідомі нібито заклали два заряди вибухівки на опору та під полотно за 30 метрів від мосту. Однак, і тут, вірогідніше за все, міст впав під вагою поїзда через свій незадовільний технічний стан.
Третій інцидент стався вже приблизно о 12-й годині за київським часом також у Брянській області росії. Орієнтовно об 11:00 за московським часом інцидент стався на перегоні Унеча — Жеча. У момент вибуху на ділянці проходив колійний вимірювальний поїзд. За попередніми даними, ніхто не постраждав, рухомий склад не зазнав пошкоджень.
Четвертий інцидент, на відміну від трьох попередніх, став результатом спецоперації Головного управління розвідки Міноборони України поблизу окупованого росіянами Мелітополя.
Вночі 31 травня 2025 року на залізничній ділянці поблизу тимчасово окупованого населеного пункту Якимівка Мелітопольського району Запорізької області відбувся вибух — підірвано військовий потяг російських загарбників. Товарняк рухався в бік тимчасово окупованого Криму. Внаслідок вибуху на залізничному полотні потяг із паливними цистернами та товарними вагонами пішов під укіс. Ключова логістична артерія московитів на окупованих територіях Запорізької області та Криму порушена.
Після "гуркоту" на залізниці загарбники оголосили “план-перехват” — населеними пунктами нишпорять патрулі росґвардії; перевірки на блок-постах — особливо прискіпливі до всіх, хто вʼїжджає або виїжджає.