Чому у Києві простоюють досить нові трамваї
Для міських перевезень закуповуються багатосекційні трамваї на 100% з низькою підлогою, з інклюзивними місцями, кондиціонерами, usb-роз’ємами т.п. Лише у компанії «Татра-Південь» Київ купив 20 нових трамваїв К1Т306, а нещодавно замовив ще п’ять вагонів. У минулі роки столиця купила польські трамваї Pesa Foxtrot – 57 одиниць.
У той же час київські депо експлуатують інші моделі трамваїв, що були виготовлені у 2000-х роках – Електрони Т5В64 та К1 різних серій. Проте на маршрути регулярно виїжджають не всі вагони, частина відносно нових трамваїв підпирають паркани у депо. Це при тому, що цим трамваям трохи більше 10 років.
Один з моїх підписників надіслав до КМДА запит про те, чому з 11 Електронів на маршруті працюють лише три вагони, а також чому не працюють на лінії трамваї К1 та К1М8.
У відповіді Департаменту транспорту говориться, що згадані трамваї типу Т5В64 (б/н № 801-804) та К1М8 (б/н № 500-501) перебувають в очікуванні ремонту.
Для цього здійснюється тендерна процедура із закупівлі запасних частин електронного обладнання. Трамваї Електрон з б/н № 807,808, 809 технічно справні та перебувають у резерві. Три трамваї надвеликої місткості стоять у резерві???
Трамваї типу К1 б/н №320, 321, 322, 325, 326 потребують капітального ремонту та виведені з транспортної роботи. Коли цим вагонам проведуть капітальний ремонт – не відомо.